BİLGİ Network’ü önemli bir avantaj sağlıyor

BİLGİ İletişim Fakültesi’nden mezun olan Damla Timurcioğlu, pazarlama alanında çalışmaya üniversite birinci sınıfta karar vermiş. Bu alanda daha başarılı olabilmek için psikoloji bölümünde yan dal ve University of Bath’ta Pazarlama yüksek lisansı yapmış.

KPMG Türkiye’de Marketing Communications Specialist (Pazarlama İletişimi Uzmanı) olarak çalışan Damla Timurcioğlu,BİLGİ’yi tercih etmemdeki en büyük etken iletişim fakültesi olarak Türkiye’deki en güçlü üniversite olmasıydı” diyor. Pek çok farklı üniversiteye girebilecek olmasına rağmen yüzde 100 ÖSYM bursuyla BİLGİ’de okumayı tercih eden Tiurcioğlu, “BİLGİ’nin akademik kadrosu diğer üniversitelerle kıyaslandığında BİLGİ’nin bir adım önde olduğu gerçeğini biraz araştırdıktan sonra fark etmemek mümkün değil” ifadelerini kullanıyor.

Dolu dolu geçen üniversite yılları

Üniversite yıllarını büyük bir özlemle anıyor Timurcioğlu. Özellikle santralistanbul’da geçirdiği zamanları çok özlüyor ve şöyle diyor: “Dolu dolu geçen yıllardı.”

“BİLGİ’de okumak iş hayatında nasıl bir avantaj sağlıyor?” sorusunu soruyoruz Timurcioğlu’na ve şu cevabı alıyoruz: “İletişim dünyasında BİLGİ’nin yadsınamaz bir repütasyonu var. Sektörden olan pek çok kişi özellikle işe alımlarda BİLGİ mezunlarına öncelik tanıyor. En azından benim gözlemlerim bu yönde. Ayrıca iş dünyasına girdikten sonra da BİLGİ network’ünden pek çok kişiyle birlikte iş yapma imkânına sahip oluyorsunuz, bu da ayrı bir keyif…”

Pazarlama alanında çalışmaya üniversite birinci sınıfta karar vermiş

Timurcioğlu, pazarlama alanında çalışmaya üniversitedeki ilk yılında karar vermiş. İkinci yılında ise pazarlama alanına katkı sağlayacağı için psikoloji bölümünde yan dal yapmış. Timurcioğlu, “İyi ki yan dal yapmışım diyorum şu anda. Sonrasında İngiltere’deki University of Bath’ta Pazarlama yüksek lisansı yaptım. Özellikle yüksek lisansta aldığım dersler sayesinde pazarlama alanında ilerleme kararım daha da pekişti” diyor.

İlk işinde iletişim yöneticisi olarak çalışmış

İlk iş deneyimini yapmak istediği işe bir adım niteliğinde gören Timurcioğlu, o günleri şöyle anlatıyor: “Bir sene boyunca işin mutfağı olarak gördüğüm MPR İletişim Danışmanlığında İletişim Yöneticisi olarak çalıştım. Gece gündüz çalıştığım bu bir yıl benim için neredeyse 2-3 yıla bedeldi. Sonrasında asıl istediğim kurumsal tarafa geçmemde de büyük bir katkısı oldu. Hatta bir adım daha öteye geçerek ajansta müşterim olan Indesit Company’e direkt olarak geçiş yaptım.”

Tam bir yoga tutkunu

Yazın santraldeki çimenlerin üstüne uzanıp arkadaşlarıyla geçirdiği zamanları çok özlüyor Timurcioğlu. 3 yıl önce yogayla tanışan Timurcioğlu, boş zamanının neredeyse yüzde 80’ini yogayla geçiriyor.

 

 

Powered by Openmedia