Marka ve tüketici ilişkileri bilgiARENA//10’da

İstanbul Bilgi Üniversitesi İşletme-Ekonomi Kulübü ve Kariyer Gelişim Merkezi işbirliğiyle düzenlenen bilgiARENA//10, “Markalaşma, Algı Yönetimi, Marka-Tüketici İlişkisi” teması kapsamında farklı sektörlerden önde gelen firmaları buluşturdu.

BİLGİ Kariyer Gelişim Merkezi ve İşletme-Ekonomi Kulübü tarafından bu yıl üçüncüsü düzenlenen bilgiARENA//10; atölyeler, söyleşiler ve vaka çalışmaları eşliğinde Arçelik, Microsoft, Turkcell, Sabancı, Adidas, Garanti Bankası, Coca Cola, Microsoft, T-box, Kodalfa, Inditex gibi sektörün önde gelen firmalarının temsilcilerini “Markalaşma, Algı Yönetimi, Marka-Tüketici İlişkisi” başlığı altında biraraya getirdi.

Geçtiğimiz yıllarda yoğun katılımın yaşandığı bilgiARENA//10’da bu sene de öğrenciler ve iş dünyasından katılımcılar farklı sektörlerdeki marka algısı ve yönetimi konularında fikir sahibi oldular. Üç gün süren etkinliklerde; sinemada ve moda sektöründe marka yaratmaktan, marka güvenilirliği, tüketici ilişkileri ve kurumsal sosyal sorumluluk projelerinin marka üzerindeki etkilerine kadar farklı konularda söyleşiler gerçekleşti.

Tüm üniversite öğrencilerine açık olan etkinliklerde altı etkinliğe katılan öğrencilere sertifika verildi.

Powered by Openmedia