“Reklamcılığı A’dan Z’ye öğrendim”

DALIA KITTANI- İstanbul Bilgi Üniversitesi Reklamcılık Bölümü Mezunu

“Henüz okurken Unilever-Lipton, SsangYong-Tivoli gibi şirketlerle çalışma imkanı buldum. İstanbul Çocuk ve Gençlik Sanat Bienali için hazırladığım kampanya büyük beğeni topladı. BİLGİ’de teori ve pratiği birlikte kullanmayı öğrendim.”

BİLGİ Reklamcılık öğrencisi olarak öğrendiğim en önemli şey, teoriyi pratiğe dökmediğin sürece teorinin, içerisinde yüzdüğünüz bir deniz olarak kalacağı. İstanbul Bilgi Üniversitesi bu kilit noktanın en çok farkında olan kurumlardan biri. Çünkü sunduğu her eğitimi pratiğe dökmekle yetinmiyor, aynı zamanda her yıl birçok alanda faydalanabileceğimiz etkinlikler düzenliyor. Dersler bağlamında Avrupa Uzay Ajansı, Unilever-Lipton, SsangYong-Tivoli, İstanbul Çocuk ve Gençlik Sanat Bienali gibi önemli müşterilerle çalıştık. Hatta içinde bulunduğum ajansla hazırladığımız kampanya, İstanbul Çocuk ve Gençlik Sanat Bienali tarafından çok beğenilerek hayata geçti. Bu da İstanbul Bilgi Üniversitesi Reklamcılık Bölümü öğrencilerinin gerçek bir kampanyayı yürütebilecek kadar nitelikli olduğunun kanıtıydı. Sonuç olarak ajans derslerinde reklamcılığın A’sından Z’sini deneyimledik diyebilirim. Bu deneyimi kullanmak adına sınıf arkadaşım ile Felis Reklamcılık ödüllerinin düzenlendiği Young Felis ödüllerine katıldık. Yüzlerce katılımcı arasından ikinci olmamız aslında deneyimlerimizin meyvesiydi. Şimdi mezun olurken içim biraz buruk da olsa yapmak istediğim şeyi yaparak, olmak istediğim yerde olmamın haklı gururunu yaşıyorum. Meğer BİLGİ, girerken heveslendiğimin çok daha fazlasıymış… İyiki BİLGİ’liyim.

 

Powered by Openmedia